پلاسٹک سرجری کروانے والے بولی وڈ کے 10 مرد اداکار

بالی ووڈ میں کوئی بھی پرفیکٹ نہیں آیا اگر دیکھا جائے تو سب ہی سرجری کروا چکے ہیں لیکن آپ کو یقین نہیں آئے گا کہ یہ فنکار جن کے آُ مداح ہیں یہ بھی سرجری کروا چکے ہیں آج تک ہم نے کئی ایسی خبریں سنی ہیں کہ اس اداکارہ نے سرجری کروالی، اُس اداکارہ نے سرجری کروالی۔ تاہم مرد اداکاروں کے بارے میں ایسا کچھ سننے کو نہیں ملا تھا۔لیکن آج ہم آپ کو بتانے جارہے ہیں کہ بولی وڈ کے معروف مرد اداکار بھی سرجری کرواچکے ہیں۔ جس کا ثبوت ان کے چہرے پر صاف عیاں ہے، ذیل میں ملاحظہ کریں۔

شاہ رخ خان

سب سے پہلے بات ہوجائے بولی وڈ کے کنگ یعنی شاہ رخ خان کی، آپ کو یہ جان کر ضرور حیرانی ہوگی کہ وہ بھی سرجری کروا چکے ہیں۔ انہوں نے غالباً دو مرتبہ بوٹکس سرجری جبکہ متعدد بار کاسمیٹکس علاج کروائے۔

شاہد کپور

بولی وڈ کے چاکلیٹی بوائے کے نام سے مشہور شاہد کپور بھی اس معاملے میں کسی سے پیچھے نہیں۔ انہوں نے اپنی ناک کو پرفیکٹ لُک دینے کے لئے رائینو پلاسٹی کروائی اور اپنے پورے لُک کو پالش کروایا۔

رنبیر کپور

رنبیر کپور انڈسٹری کے سب سے زیادہ مطلوب کنوارے ہیں وہ بھی اپنی خوبصورتی کو اجاگر کرنے کے لئے ہیئر لائن پر کام کروایا۔

عامر خان

اس لسٹ میں بولی وڈ کے مسٹر پرفیکشنسٹ کا نام دیکھ کر آپ واقعی حیران ہوگئے ہوں گے کیونکہ ان کی خوبصورتی ابتداء سے ہی زیر نظر رہتی ہے۔ لیکن وہ بھی اب جھریاں ختم کرنے کے لئے بوٹکس سرجری کرواچکے ہیں۔

سلمان خان

بولی وڈ کے بھائی سلمان خان کا شمار صف اول کے اداکاروں میں ہوتا ہے۔ وہ اب تک غیر شادی شدہ ہیں جس کی وجہ سے لاکھوں لڑکیاں ان کی دیوانی ہیں۔ ان ان کی عمر بھی پچاس سال سے زائد ہوچکی ہے لیکن پھر بھی جوان لگتے ہیں۔ اس کا راز بھی سرجری ہی ہے۔

انیل کپور

انیل کپور کی عمر 60 سال سے زائد ہوچکی ہے، ان کی بیٹی کو بھی بولی وڈ میں ایک عرصہ ہوچکا ہے۔ تاہم وہ بھی ابھی تک اتنی عمر کے نہیں لگتے جس کی وجہ بھی پلاسٹک سرجری ہی ہے۔ انہوں نے بھی چہرے سے جھریوں کو ختم کرنے کے لئے سرجری کروائی۔

ہمیش ریشمیا

ہمیش ریشمیا کو پہلے کبھی کیپ کے بغیر نہیں دیکھا جاتا تھا۔ تاہم جب سے انہوں نے ہیئر ٹرانسپلانٹ کروایا تب ہی سے ان کا اعتماد بحال ہوا اور انہوں نے کیپ کو اٹھا کر پھینک دیا۔

سنی دیول

سنی دیول ‘ڈھائی کلو کا ہاتھ’ کی وجہ سے بے حد مشہور ہیں۔ انہوں نے بھی ہیئر ٹرانسپلانٹ کروایا۔

اکشے کمار

ایک وقت تھا جب بولی وڈ کے کھلاڑی اکشے کمار بھی آدھے گنجے ہوگئے تھے، انہوں نے بھی ہیئر ٹرانسپلانٹ سرجری کروائی۔

سنجے دت

سنجے دت بھی بری طرح گنج پن کا شکار ہوئے تو انہوں نے بھی سرجری کروانے میں عافیت جانی۔

نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کیجئیے اگر آپ کو ہماری پوسٹ پسند آئی تو اپنے دوستوں کیساتھ شئیر کیجئیے